الرئيسية / App / تصريحات جدلية.. نزاع جديد بين الأهلي وتركي اّل الشيخ

تصريحات جدلية.. نزاع جديد بين الأهلي وتركي اّل الشيخ

أهلاوي – “تصريحات جدلية” زاوية أسبوعية يستعرض من خلالها “أهلاوي” أغرب تصريحات نجوم كرة القدم في مصر والقارة الأفريقية سواء من لاعبين أو مدربين أو مسئولين.

ملخص تصريحات تركي اّل الشيخ في هجومه على الأهلي

قال تركي، عبر حسابه على موقع فيس بوك، الخميس: “إذا كان القرار بيد إدارة مش عاوزة مصلحة النادي وبيعطلو أي حاجة تصب في مصلحة النادي … وصبرت عليها كتير بس واضح انهم مش حيتغيرو في حاجه … الحمدالله عندي نادي في أوروبا ! والباب الي يجيلك منه الريح سده واستريح … لغاية مايجي رجال يقدرو الرجال”.

وكتب آل الشيخ عبر صفحته الرسمية “فيسبوك” اليوم السبت :”ياسبحان الله … حسام عاشور وعبدالله السعيد واحمد فتحي وعماد متعب ومؤمن زكريا كلهم الي غلط وأنتو الصح؟! الظلم ظلمات يوم القيامة”.

وأنهى :”عاشور لوحده بطولاته وتاريخه كفايه … الوفاء والاحترام والخوف على أكل عيش الناس وعلاج الناس من غير مصالح بقى في الزمن ده شوو ! عجبي”.

وكتب تركي آل الشيخ عبر حسابه بموقع التواصل الإجتماعي “الفيسبوك” اليوم الأحد:” لا تصارع خنزير في الوحل فتتسخ أنت ويستمتع هو.

محمد سراج عضو الأهلي يرد على تركي

تنزل ايه بس مش لما تطلع الأول تبقى تنزل انا بس حبيت افهمك اني ابن أصول ومتربي مش زيك وعملت نفسي بنفسي ودرست جامد وطورت من نفسي ومدرس مساعد بالجامعة الأمريكية وعملت ٢ ماچيستير واحد منهم في مدريد ومثلت مصر في مؤتمرات بره واخدت جائزة أفضل بحث علمي بميونخ ٢٠١٨

الحمد لله متربي ومصري وعندي كرامة ودماغ الدور والباقي على اللي ملوش ولا اصل ولا علم وفلوس ياريتها فلوسه أو بتعبه وضحكتني بجد على الشيك أبو ١٠ مليون طيب هات دليل واحد كده للشيك ده انا والدي حارب في ١٩٧٣ معرفش والدك كان بيعمل ايه ساعتها وطول عمر اسمه عالي ونضيف اوي في مصر بشهادة الكل في كل مكان وطول عمره لي فلوس بره مش العكس الحمد لله عمر ما كان ولا هيكون علينا حاجة لحد أقولك هات اللي لي ١٠ مليون ده يقولي كده في وشي وانا هدهمله مكان ابويا بس هاته ..اخر حاجة بقى النادي الأهلي كمان ميشرفوش واحد قواد زيك يجيب سيرته اصلاً

تعرف على مزايا تطبيق أهلاوي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *